Och VEM har gluggad dig på näsan???

Idag har då alltså ursviksskolans nior haft skolfotografering.Eftersom jag går på ursviksskolan i årskurs nio räknas jag då som en av dem som idag har blivit hejvilt fotograferad av den ypperligt trevliga  Sara.

Som ni alla vet så är det fysiskt omöjligt att bli bra på ett skolfoto ifall man inte är 6 år gammal och har en liten glugg mellan tänderna och är fylld med fräknar.DÅ blir man banne mig söt på skolfotot.

Tyvärr så är man bara 6 år en gång,och det var då alltså inte idag.Idag är man inte längre fräknig utan finnig och ful som en tonåring ska va och tvingas le med inte bara hela munnen,utan också med tänderna,och inte har man en gullig liten glugg där inte.

Som ni säkert alla förstår blev jag inte helt nöjd med mitt modellerande idag.Därimot älskar jag att kunna kolla på skolfoton för typ 3-4 årsedan och kolla på alla andra och veta att dom minns hur man själv var när man gick i låg och mellanstadiet.Dehär är sista klassfotot med klassen som jag varit med sen förskolan och jag kommer sakna dom nästa år när vi går i gymnasier överallt..Nej nu ska vi inte bli sentimentala!!!!
¨
Favorit i repris.Kycklingatack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback