When I hold you



Soffis!!

Intressant fakta nr 1:Idrotten vart nästan inställd!!!!Eller,vi hade ingen lärare så jag och Josse gick till backen för att typ nå tårna,haha.Inget anstränande för en lat sate som denne!

Intressant faktanr 2:Ingen NO!!Förvisso är fysik ett intressant(ja,jag har sagt intressant fyra gånger i dehär inlägget...än så länge)ämne som jag inte har större problem mot så var det skönt att sluta kl 2 ist för kl halv 4...

Intressant fakta nr 3:Jag stavade gympa med ett j i föregående inlägg.Asså alla borde bara sluta läsa min blogg,jag kan inte änns stava normalt....:'(!!Jag tycker inte om att läsa bloggar när folk hela tiden stavar fel och sen gör jag det själv...jag måste ha någon som korrrekturläser allt jag skriver innan jag publicerar,haha!

Hehe jag åt just upp en trippen-låda med minitomater..EVIL LAUGHTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback