Rååååling







Awesome kväll på Grottan,personligen är jag inte så jätteförtjust i Grottan,men eftersom både Maja och Rebb skulle dit vart det som ''Hey,what the HECK??''

Idag upplivade vi en gammal tradition jag var med på i typ 7an,vi spelade Med andra ord.Detta,mina vänner,är världshistoriens med fenomenala spel,särskillt eftersom jag är sällan skådad mästare i spelet *host.Det syns absolut inte på bilderna,men det går vildt till och man skrattar KONSTANT.
För er som inte vet vad det är:Typ charader men man beskriver,man får inte säga ordet man ska beskriva.Det är på tid och man blir jättestressad.Failar av Petter och Simon:

-Hon som skrev Pippi Lindgren!?!?!?!?



-Tarzan och..???
-POLISEN!!!




-När killar blir jättejättejättejättekåta får dom..???
-SKÄGG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback