Som igår,fast bättre


Fjärilen är tillbaka,men på ett annat fönster...inte direkt den smartaste av flyttfåglar..
So är inte min starka sida,men nu är långituden på bloggen ändrad,vi kan alla skänka en tacksam tanke till Agnes som kirrade biffen.

Det började med att emo-tiden i mitt liv tog slut,så jag tog tag i elendet att klä på mig de mjukaste mjukisarna jag kunde hitta
(personligen är mjukisar inte mitt förstahandsval,men jag har hört att folk mår bättre i dom...värt ett försök!!)
,sätta på mig en bh och inte tralla runt i en bandau och hitta en mysig långärmad.Traskadet började,lämnade alltså motorfordonet hemma för att minska koldioxidutsläppen och ilskeframkalladet
(kan ha ett samband med att jag aldrig lyckas få moppen att vända på gräset,få upp den på centralstödet vilket är det enda stödet på min moppe,och att jag blir lycklig av att gå.).

Med Agnes traskade vi vidare på korre(?) för att snaxa till oss.Vindruvor,kladdkakebakelse och Cooooookacola!Sedan vart det Robinsson!!!Mycket trevlig kväll och många kramar till alltid lika underbara Agnes!!

Kommentarer
Postat av: agnes

Du äg elvira!!!!

2011-09-17 @ 09:19:20
URL: http://agnesforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback