Och visst ser jag lycklig ut???

År 2007,när jag nästan var 11,var jag med i en sångtävlingmed massa andra (kanske typ 150st)barnaplågor,''popstar''.Priset var att spela in en skiva som sedan skulle säljas på okq8 och åhlens.År 2008 var det precis vad den gjorde,såldes i butik nära dig!I måndags ränsade Rebecca bland sina gamla skivor,och hittade då godingen ''Thinking of you'' med Elvira Lundberg.Om ni vill lyssna på hur väldans gullig jag var när jag var 11 bast sjungande för kung och fosterland ''Thats youuuu in the cooooorner,in that empty haaaaaallwaay'' så följer du länken nedan och trycker på den stooorna playknappen.Säg gärna vad ni tycker.
http://www.myspace.com/elviralundberg
^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback