kors,rakt,ner,klapp spring som attan

När jag kom hem igår typ halv 10 kände jag att...Nej attan,nu kör vi.Så jag lyckades:
1.Tvätta håret och duscha.Övade bla på att spola vatten i ansiktet och andas samtidigt,en yttest svår uppgift.

2.Baka en cheesecake åt min aroganta och ganska puckade storebror som fyller 17 idag.Jaaaa jaaa..grattis!Det är jättemånga om fyller år i september..

3.Varit divig nog att försöka utöka ett mvg...Som jag fick på min älg.Jag blev inte nöjd med den,så jag gör en ny.

4.Klippt håret på min en aning puckade pappa(han är puckad idag eftersom han sa att jag var självisk när jag tog en tugga av en macka jag gjort åt honom.Var int det lite...dumt sagt..)så att han såg ut som ett pottsork med typ tuppkam.Helt loco.(när jag tänker efter skulle jag nog vara gaska otrevlig om någon klippte mig så också...)

9år gammal här.Världens bästa storebror..när han inte slåss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback