Jo, jag heter bengt

Fina tider att leva i, inte sant? 
Just precis. Det är INTE SANT.
FOLK GLOR PÅ STAN
SKOLMATEN SMAKAR USCHLIGT
MITT HÅR ÄR FUZZZIGT
och mina skor är blöta.
tufft liv va?

Det är förresten inte ens Elvira som skriver detta. Hennes skor är säkert torra. Min gitarr hänger på väggen dammig och ostämd så om det finns någon därute som vill göra mig till gitarrproffs, kom hit med en dammvippa och stämm min gitarr tack. ÅH JAG SKA PRAOA NÄSTA VECKA! På Carl-Victors nämligen. Blir ju kul att se hur det går med den saken. Är förövrigt galet förkyld och lite halvless på livet, men varför klaga?
Känner att dehär egentligen är ett negativt inlägg, JO JÄVLAR VI SKA VA NEGATIVA. ELVIRA DU KANSKE VILL TA OCH VARA MED MIG SNART? Jag beskrev ju för bara några ynka minuter sen hur mycket jag saknar dig.. palt - sylt.. fot - toffla.. ja resten behöver vi inte ta på bloggen för det är barnförbjudet.

Nu har inte jag tid med detta nå mer. SÅ elviras fina läsare får ha en fortsatt fin dag! PUSSSS
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback