Jag var fulkomligt lycklig innan jag mötte samhället.

Idag,mina vänner,har det regnat.Behöver jag säga något mer??Okej,alla kanske inte förstår om jag är positiv eller negativ,för vad finns det för trevligt med att det regnar?Jag däremot ÄLSKAR regn,särskillt när man ska sova och det låter på taket utanför mitt fönster(trogna bloggläsare vet att det taket nu är blott ett minne...)eller om det är kväll och man ska sova i en bil eller om man åker buss,då ska det regna!!

Det finns miljoner bra saker med regn,vill ni höra?
♥Man har en anledning att sitta hemma och inte göra någonting
♥Ljudet
♥Det är så otroligt vackert och det facinerar mig,det ser magiskt ut
♥Pussar:$
♥Man kan göra saker som måste göras i RÄTT takt och på rätt sätt,ex städa rummet med musik och pause för varm choklad
♥Skvallra med någon man tycker mycket om,gärna medan man gör något riktigt onödigt,typ målar naglarna och lyssnar på musik från lågstadiet
♥Man kan ta långa paraplyer med promenader promenader med paraplyer och musik i öronen(eller bara lyssna på regnet)och fundera på livet.
♥Man kan gråta jättehögt(...högt?)
♥Man kan ligga och rita och filosofera
Asså jag kan komma på en massa saker man gör i regnet,men det skulle bli ett VÄLDIGT långt inlägg..
Tumblr_lrn7w2keof1qgr57io1_500_large

Sen finns det jättefina blder på Weheartit(i mitt huvud översätter jag det ALLTID till ''DET hjärtar vi''med en stark betoning på DET...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback