Lier lier.

iBuenos diaz hombres!
Dagen har flutit på som smör på en snygg torso i solsken.På sången fick jag det wunderbara beskedet att jag ska få sjunga på en litet tillställning här i ursviken på en tisdag om tre veckor.Tyvärr måste jag ta ledigt från en träning...Men jag är taggad!

Sen har det varit jättefint väder och löven har varit sådär allmänt jättevackra och luften är höstig,så jag får flashbacks till förra hösten som var jättehärlig..

Och som sprutgrädden på hamburgaren så har vi ätit broccoli/skinkgratäng till middag.Det är JÄTTEgott och nu är jag proppad som en fylld falukorv.

Helt ärligt mår jag bra.Men jag är kall.Men det är juh logiskt....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback