Du modige siste vindburna








Fotat med vänster pekfinger och hakan^^
Det kunde juh knappast undgås att jag inte har en av mina bästa dagar idag.Men det är såhär,
fråga inte hur jag mår om ni inte bryr er,och om ni nu bryr er,lyssna på vad jag säger.

Alla som då inte går på skolan har rätten att veta att idag har jag inte varit en särskillt trevlig person.MYCKET kort stubin och mycket...stirrande...tjurande..jag har hafft en ledsen dag helt enkelt.Snälla,fråga inte imorgon om jag mår bättre eller nått sånt,tromig,då blir jag ARG.

Jag ursäktar om jag offended någon idag,och ni som faktist inte gjort något fel,brytt er om mig,tack.Ni vet vilka ni är.

Riktigt bra för att vara part two.

Kommentarer
Postat av: elvira

fint elvira,där fick du till det!!!

2011-12-14 @ 12:50:38
URL: http://elviralundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback