Bild från eleppiaho.blogg.se!


Det första min mamma säger är
-Du är iallafall inte minst i år..inte Maja heller..Det är juh Susanne..!
Man kan juh alltid sitta och klaga på hur mycket man ser ut som en korsning mellan ett russin och babyolja eller diskutera mina mycket lila sockar i kombination med mina ovanligt utstickande(innåtgående kanske det blir..)smilgropar..men faktist så tycker jag att..det kunde ha varit värre!!För att kunna bli bra på ett skolkort betyder det juh att man måste bli bra på NÅGOT kort,och den delen lyckas jag mycket sällan med,så detta gör att..jag ser ut som en lycklig...Jag vet inte,en förmänskligad pumpa kanske?Bättre än en skräckslagen bajsnödig ren iaf,eller vad tycker ni:D?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback