Vänta...sa du helg?

HEjbloggisvänner
Att uppdatera bloggen är inte riktigt topprioritet just nu,som jag kanske nämnde så är Nicole här..?Klart jag gjorde!!Träningarna är iallafall jätteroliga och det är nästan allt man tänker på,hihihi..sen är jag blå och lila över halva kroppen,jag gillar det!!Kanske att vi får lära oss ramsan idag,igår fick vi lära oss en fake-ramsa på skoj.Utan att vi visste det,hehe...TAGGAR TRÄNING om någon timme,det första Josse sa åt mig när jag kom till skolan var -Bara 8 timmar och tjugo minuter till träning!!!!

Som sagt,sitt inte och vänta på blogguppdateringar denhär helgen eftersom imorrn ska vi träna sex och söndag sex till timmar...träningsvärk på måndag alltså...:D


Vad som började som nallande från min tallrik slutade som en romantisk lunch i Lady&Lufsen-style.Fast jag hade kanske valt köttbullar istället för ''tacogratängen''(klart men ska få i sig alla näringsämnen för att klara dagen:Vispgrädde,aubergine och lite slaffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback