Jag drömmer om magi,spåkulor,äventyr och hockey.






Inte ett öga var torrt då jag och Agnes igår kollade på världshistoriens underbaraste kärleksfilm.Vem kan inte gråta som ett lamm när Leo döööör.....?Agnes vart tårögd bara av att tänka på filmen igår...Idag har vi varit på stan hela dagen,gått runt och käkat lådor med sallad,köpt mig ett par fantastiska jeans(.....ni kanske såg på facebook...)och diskuterat så mycket vi kom på mellan himmel och jord!

Nu har jag tagit en tupplur på typ en timme och känner mig fit for fight för kvällens äventyr!!!......Som inte finns....för jag har inga vänner......så vi får se hur kvällen utartar sig,om jag har spriten i väskan eller om Agnes har den som Arvid säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback