Little Marie.

Namn -Stina Elvira Lundberg(jag är jätteavis på Rebecca som har två jättefina mellannamn och två efternamn,det ser profficionellt ut.Typ som att skriva Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore!!)
Piercingar - Jag har fått höra att jag har ett rejält hål i mitt huvud,men annars bara öronen.Jag har varit sugen på navel ganska länge,men....det skulle aldrig passa mig.
Tatueringar - två cutt-ärr som snart vuxit bort på vänster handled.Ej emo,har bara udda vänner.
Längd - 156 cm
Skostorlek - 38(stå STADIGT!!!)
Hårfärg - som typ 90% av jordens befolkning:brunt
Är du kär i någon - Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans - Skellefteå är ett bra ställe,jag vill däremot bo själv ganska ofta.
Tänker du på självmord - Tänker du på elefanter?Jo,för nu sa jag det ordet!!!!
Tycker andra att du är attraktiv - Jag har aldig blivit kallad attraktiv,haha men jag bryr mig inte så mycket
Vilken parfym använder du - kroppsodör 100% för tillfället.Jag använder däremot en hårgegga som luktar som något man lockar folk till hellvetet med,på ett bra sett!!!
Gillar du att tvätta - migsjälv,japp!


 

Just nu:
Äter du: naturchips♥
Dricker du: COCA cola
Ska du: logga in på spotifyyyyy
Lyssnar du på: ljudet av msn-ploppandet som uppstår när Rebecca skriver åt mig.
Tittar du på: .......nytt inlägg..?
Har på du på dig: svart linne,randig favvotröja och hoppande-gris-sockar.

 

Din framtid:
Barn: jag måste juh föra vidare mina otroliga gener!!!!!haha,en dag kanske.
Giftemål: ja tack
Karriär: skulle vilja göra något jag tycker om....



Har du någonsin:

Tappat bort glasögon/linser: Har inte glasögon eller linser,jag har däremot tappat bort min mammas ett antal gånger...fråga inte hur!
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Gangster som jag är,ja.Jag han till mormor och morfar och sov där en natt.Dumt ställe att gömma sig på kommer jag att tänka på nu efteråt....
Röntgats: nix
Gråtit när någon dött: jaa...
Ljugit för någon: Jag hatar det,men ja,det har jag
Varit i slagsmål: Inte vad jag vet.
Blivit arresterad: Nej,jag är lugn som en filbunke.


Tror du på:

Gud: Inte han i bibeln.
Mirakel: Tror man inte på mirakel så är det för att man undgått ett.
Aliens:liv
Magi: När jag var liten mindre så trodde jag att jag kunde få blommor att växa genom att hålla andan och spänna huvudet.Detta kan vara en av andledningarna till att jag är ''som jag är''.
Himlen: Snarare...del 2
Tomten: Excuse me,are you the toothfairy?
Änglar: Ja.
 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Mysiiiiiiigt.Hahaha,nu på kvällskvarten har jag varit med Josse.
Var det kul: helt klart
Hur tidigt stiger du upp: imorse:halv sju.Fast sen somnade jag om lite titt som tätt,hehe....fast själva uppvaknandet var väll ungefär klockan kvart i 10.
Gillar du att slåss: Jag slåss för mycket....
Vad ska du göra ikväll: sova,klockan är juh en aning mer än två så jag räknar detta till kväll!
Är du seriös: ....känner du att jag verkar vara en seriös person?Haha,nej,inte direkt.Men Josefin säger att jag är leskig när jag är arg.Jag tycker inte om att vara arg...
Var har du ont: Handleden är nästan bra nu,så synd att klaga!
Använder du hårspray: Jag vet inte änns om jag har någon hårspray,haha.
Kan du stå på händer: Typ inte
Salt eller socker: Salt kan inte vara i regnet och jag älskar regn.Socker är sött.
Gillar du ketchup: BARA på spaghetti och pasta eller makaroner.
Är du glad nu: Lycklig.
Var du glad igår: Mycket
Stockholm är: Kungens bakgård
Kan du sjunga: Jao
Mer värt än guld: Guld är sten och sten trampar jag på.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: Jag är en aning sugen på Spanien,men det vore juh trevligt att kunna säga något annat än  det ursvikniska talesättet Födas,pippa,dö
Påsar: Ja helt klart.
Sparar till: Ettt liv...haha jag sparar inte direkt till något särskillt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback