Did you come here to play Jesus?

Godmorgon!
Jag har precis avslutat en otroligt vacker balletuppvisning för mitt alterego.Mitt dansnummer innehåller väldigt vackra piruetter på mina trampdynor och mycket svängande med håret och kastande med min chaplin-hatt.Det är vackert,tro mig.Tacka gud för radion.

Nu ska jag skutta mot bussen som tar mig till vildare betesmarker,så att säga.Det är juh väldigt vilt att ha träning på balder;)Men först ska jag ta den sista biten kykling som väntar på mig i kylskåpet.

Hoppas på en träning utan ajaj idag,jag måste verkligen lära mig allt!Önska mig lycka till nu för nu bär det av!


Kommentarer
Postat av: alice

jag kommer och dansar med dej på höstlovet, på fredag morgon asså den sista fredagen, inte om 2 dagar :( stannar till lördag morgon! :D <3

2011-10-26 @ 20:04:54
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback