Lång dag idag.



Nu är jag klar med min prao på Alimak,som ni ser på ovanstående bild så skapade jag magi.Synd att mina dödssnygga byxor inte syntes,dom var....awesoooome.Efter denna vecka så har jag lärt mig följande:

•Praoelever får gratis bulle och läsk till fika.

•Göm bullen och läsken.

•Slå inte digsjälv på fingret med hammaren.Det gör ont.

•Säger en gubbe att något är jättesvårt så beror det på att han då har fingrar stora som bratwürst.Detta gjorde att jag gjorde fyra ggr så mycket arbete som han tog fram.

•Jag är tydligen VÄLDIGT lik min mamma.Varje gubbe jag mötte sa att jag var så väääldigt lik mamma och att det syntes ''vems'' jag är.

•Välj aldrig,under inga som hälst omständigheter herrtoan.In fact,välj inte den allmänna toan heller.Man ska BARA gå på tjejtoan,den är mycket fräschare än alla andra eftersom det typ är fyra kvinnor på hela Alimak+migsjälv då.Vi fäller iallafall ner toaringen!!!

•.....Robban kör gaffeltruck som om han flyr från en elak lärare.Kör han förbi så hoppar man åt sidan,gömmer sig bakom någon eller springer åt motsatt håll.Detta är alltså en karl man ska akta sig för när han är i ett fordon om kommer upp i 20km/h.

•För att överleva dagen,drick MINST två koppar kaffe.Späd gärna ut det med mjölk och två sockerbitar.Det första jag gjorde när jag kom till monteringsavdelningen var att fråga om alla drack gubbkaffe,alltså bara svart geggigt kaffe,och då fick jag en kaka också,happyface!!

•Undvik att ta ögonkontakt med folk innan första kaffekoppen i hopp om att slippa gäspa någon i ansiktet.Detta hände mig två gånger.

Detta var alltså lite överlevnadsknep om någon blev sugen på att praoa på Alimak!!
(.......nej.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback