Seeing is deceiving,dreaming is believing

Idag vaknade jag halv sex.Nejmen hej och hå.Jag har extrem ta-mitt-liv-växtvärk.Eftersom ipren inte funkade så gjorde jag vad alla i mitt ställe skulle gjort.Tog en skål med chips och började kolla på tecknat.GO NORA!!

Jag trodde att min moppe skulle må bra av en natt i garaget och sen må bra,men icket.Pappa har laddat något sorts batteri också,men icket.Så nu är det till att använda benen,buhuhu...förstalektionen är bad.I skelleftehamn.Det är långt dit.Sen har vi typ en kvart på oss att byta om jag vara tillbaka på skolan för att ha svenska,det tror dom att vi ska hinna.Yeah,right...

Sen måste jag säga att blogg.se slutat funka på min dator,BARA blogg.se(?!).Det betyder att jag måste vara på laptopen som inte är min.Den är....bra.Tror jag.Kanske.Men iallafall så blir det lite bloggande och lite bilder framöver,vet inte riktigt hur man laddar in bilder i denhär..

Fast på denhär bilden är jag juh vacker som en dag,så den kan ni få njuta av ytterligare en gång.Bra va??

Det är texten ni ska lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback