Livet kommer ikapp,spring

Godmorgon!
Denhär morgonen gjorde jag något extremt farligt och riskfyllt,något som ingen någonsin lyckas med.Jag lyckades.Jag blundade''några sekunder extra''.Nivet,väckarn ringer och man känner ingen som helst ork att stiga upp,så man blundar och planerar att öppna ögonen igen om 20 sek.Detta funkar ALDRIG och man kommer alltid försent.Idag lyckades jag!!

Dagens vill ha: Tid att bla sova,mycket
Dagens klädsel: Ligger i den otroligt stora högen vid min säng och väntar på att bli utforskad.
Dagens smink: Känns typ två mil bort(jag skulle gissa att det är max tre decimeter till min necessär från min fot)
Dagens frisyr: HAHA typ Jesushår med massa virvlar och lockar hit och dit.Skulle kunna gämföra med min pappa in his 20's
Dagens händelse: Jag beskrev juh just den ganska nogrant där uppe,somnade inte?
Dagens låt: Lyssnar på en aldeles för långsam lista för att få igång mig på morgonen,men just nu är det Jessie McCartney-Beautiful soul
Dagens saknad: Frukost.
Dagens roligaste: Att jag just sa att det jag saknar mest av allt är frukost.
Dagens köpJa det första jag gjorde när jag vaknade var juh helt klart att springa på bokia och köpa del ett i den ofantligt spännande triligon Sagan om ringen.NEJ,jag har inte köpt något idag.
Dagens humör: Hungrig.Haha,är det ett humör?


Från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback