Just dont give up,eller hur?

Hejsan.Just nu sitter jag och checkar in mina muskler,standard för en onsdagskväll.Min handled är juh dock inte ok,jag vet inte riktigt vad som hände idag på träningen,men något vajsing vart det.Självklart börjar jag störtflänna som allt annat i livet får mig att göra,men som ni alla vet så tar tårar slut.Jag mår snart bra igen,jag ska bara hålla den varm och motionera den lite lagom.Inget är direkt trasigt,bara......VÄLDIGT ont.Men somsagt,jag överlever,det gör jag alltid!

Tycker dock att det är jättesynd att dom i min grupp inte kan öva på byggen och jag kan inte fixa till mina fula lyft...men jag får gå igenom det i tanken så ska jag testa igen på söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback