Jag tycker mycket om trevliga saker.

Att förklara vad som händer i kroksjöns byastuga är mycket svårt...hahaa men Isak fraktade sin älskade dator med en skottkärra och fluffiga filtar uppför världens backe typ en kilometer medan jag och Emil bara fick bära en madrass och ett par högtalare.Men visstvisst,att frakta datorer är juh faktist mansgöra;);););)

Filmer som vi hunnit se är Never back down två,Alien vs preditors,Don't mess with the Zohan,Meet the spartains,Transformers 3,Nine,sen minns jag inga mer...

Otroligt rolig kväll och natt och morgon och vad man nu ska kalla det med killarna!!!Funderar just nu på att ta en tupplur eftersom natten inte vart särskillt....sovande eller vad jag ska kalla det.

Kommentarer
Postat av: Maja

Transformers 3 in my <3!!!! Vad tyckte du om den??:)

2011-10-22 @ 22:12:11
URL: http://majaaobergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback