I CANT GET YOU OUT OF MY HEAD

Emelies blogg kan ni hitta genom att klicka in på eemelielundberg.blogg.se
Som vanligt hade jag störtkul med Emelie.Regnet bara öste ner när jag skulle till bussen,hur mysigt som helst.Sedan välkomnades jag till civilisationen(:stan)av kungen(:Emelie) och vi traskade runt lite på stan innan vi beslutade oss för att mätta våran eviga hunger(jag var fortfarande mätt efter pizzan...men mat är min vän,därförvar jag mer än villig)så tog vi oss en enorm sub på subban.Observera,vi är inte puckon och äter på någon tratt som vi inte tycker om,subban=subway.

Efter detta äventyrliga äventyr drar vi oss tillbaka till casa de Emelie och kollar på Hur många lingon finns det i världen.NAAAAAAW

Nu ska jag göra det pinsammaste som finns:lyssna på JB.Maja måste vara överlycklig att jag skriver detta.....Jag vet,alla länkar den nu,men....den är braaaaa....


Kommentarer
Postat av: Maja

I <3 you Elvira!

2011-10-29 @ 22:26:14
URL: http://majaaobergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback