Fire away,fire away

Godmorgon!!
Nu ska jag pallra mig mot köket,min hemmaplan,för att hitta en frukost.Idag har vi juice hemma,för alla som inte har kollat i vårat kylskåp idag.Detta gör mig lycklig,för....juice är gott!

Tusan,idag har vi svenskaprov.....Satsdelar....satfläsk.Och om jag har fattat det rätt så har ingen fattat det rätt?Seriöst så vet i stort sätt ingen vad som är vad....

Men idag har vi första träningen med Nicole(som tydligen är från canada...pinsamt för mig),detta betyder att vi ska få veta saker som våran ramsa,bygg,TJOLAHOPPSAN hihihihihihihi

Nejmen kul,klockan är redan över 7...Det innebär att jag borde gå och börja göra mig klar...Och inte sova...inte blogga...inte träna...Bara fundera på satsdelar-.-

Hehe fast jag kan juh alltid äta upp påsen med godis som står här,inbjudande och intetsägande.Vem behöver frukost,Ica på morön ger mig allt jag behöver för att klara dagen...

Är det bara jag som tycker att årets skolkatalog ser fel ut?Jaja,trevligt med ombyte,men för det första så har den ett motiv,det ska den inte ha,den ska ha en färg.För det andra så är texten på helt fel plats,och sen står det Skolkatalog PÅ den...?

Jag är så taggad inför ikväll!!!Fast vem är inte det?Inte mycket kommer bli gjort idag på skolan kan jag då säga,jag är så peppad att..jag vet inte riktigt vad!!

Jamen grattis.Gå och ät nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback