And when everyone fall,I'll give you my hand.

HISS:

Min nya fantastiska trjöjja,mysig som attan och enligt mig,mycket snigg!!

Även dessa inköpta igår,jag drar en smyg-fjortis och har inga byxor på mig idag.Hehehe....Det är som att inte ha byxor på sig,fast varmt och gosigt!!!!Däremot ser det jättefjantigt ut när jag bara har ett stackars linne som skymmer rumpan,inte det mäst....smickrande...Men det får mig inte tt tycka mindre om dom,detta är pure awesomness!!!

Vindruvor i en stor fet klump!!

Min älskade klämda frukost....mmmmm...


Arvids tak.Som saknar.Mycket.Tänk om jag kunde ätit frukost där???Buhuhuhu.....

DISS:

DOM VÄGRAR LÄMNA MIG IFRED!!!JAG VÄGRAR SOVA I KLÄDER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback