04.39

Godmorgon!
Idag när jag vaknade vad jag inte ok.Nivet att när man vaknar brukar man ha en aning hög puls och andas snabbt?Det kändes som om jag var i slow-motion,hjärnan fattade typ nada och mitt hjärta ville inte slå mer än typ fyra slag i minuten!!.....typ...Hela kvällen igår sov jag,somnade kanske vid halv åtta och sov till klockan halv 11 och sen gick jag och la mig lite över 11.Sov sedan till halv åtta imorse,och ändå var jag så trött att jag typ inte änns visste mitt eget efternamn....Så idag är jag hemma med förkylning och feber.Jag har ingen matlust och det skrämmer mig.Ni som känner mig vet att jag typ alltid är hungrig,men idag......nej.

Fast det spelar kanske ingen roll om jag är hungrig eller inte eftersom vårat kylskåp är tomt....

Kommentarer
Postat av: alice

Krya pådej!

2011-10-26 @ 20:06:44
URL: http://festizaalice.blogg.se/
Postat av: alice

Krya pådej!

2011-10-26 @ 20:06:44
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback