Såååå...du sitter på ditt rum helt själv,nyser och tänker på mig?



Ser ni männen i oranga hjälmar på första bilden?''Alimaktornet'',man ser det från typ hela skellefteå,ca 56m upp.

Första dagen på Alimak avklarad.Två koppar kaffe.Tre sockerbitar.En kvarts tredjedels dubbeldeciliter mjölk.Jag tappar stinget,man ska klara att dricka kaffe utan att spädapå med mjölk och socker....Men jag har en hel vecka på mig att öva.

Jag är SLUUUT...(inte slut som i engelskans slampa,utan slut som i...slutkörd)
(ville bara förtydliga så vi inte får några missförstånd:jag säljer inte sex för pengar.Eller något annat.Just so you know....)(jag är bara puckad,varför skulle folk få för sig något sånt???)efter att vara på godsmottagningen i nio timmar.Imorrn ska jag typsortera skruvar...TAGGA!Haha,jag får grtis munk varje dag och dom har asroliga sparkcyklar där...hehehe.

Imorrn är det också konsert i ursvikskyrkan där jag ska sjunga.En insamling till något som behöver pengar,vet tyvärr inte vad....men det blir trevligt ändå!Konsertstart klockan sju,kom dit vettja!Överraska mig med en kram,jag älskar kramar?Det vore juh jättekul!Sen kan jag nästan satsa min stortå på att det finns fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback