You don't need to be the best to start,but you need to start to be the best


Jamen det är bara att plinga när man ska av bussen^^

Vi får se hur det går att cykla på skolan imorrn,jag kommer ha träningsvärk i typ en vecka hahah!Idag har vi hoppat och fortsatt på gymnastiken +styrka och typ fys...haha vi har hunnit mycket!Eller så var det bara i mitt huvud allt detta hände och just nu ligger jag däckad på golvet i Balders spegelsal...Intressant tanke!Eller dröm beroende på om det är sant...

Idag fick vi se dräkten också,den var SÅÅÅÅÅ fin,lycka!!!!Passar juh jättefint med programmet haha!
Imorrn ska vi får bygga,haha jag är typ jättetaggad på att få bygga,min favvodel helt klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback