We had to find something blue and something old....besides for your mother.

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar Twilight-serien.Breaking dawn var pricis så underbar som jag trodde den skulle vara.OCH BÄTTRE!!!! Denhär delen är juh en aning med tånårsdrama än vampyrdrama,men dom lyckades få in precis lagom rawwwr och jag är jättenöjd.Dom adderade juh faktiskt den sista fighting-scenen utanför the Cullen mansion eftersom boken är skriven i Bellas synvinkel och just då är hon....ja kort och gott emo.

Det har juh varit ganska mycket snack om ''den efterlängtade sexscenen'' eftersom den faktiskt inte finns i boken.Det hade blivit ganska dirty...Men jag tycker att den var asbra!!!!Hahahah okej,jag fattar hur fel det låter...

Sen tänkte jag på det att Balla har blivit mycket mer lovable,alltså älskvärd.Man märkte att ibörjan av filmen var hon jättelycklig och jättegullig och sådär älskvärd hon är i böckerna hela tiden och sen POFF så blir det jättesynd om henne.Bra gjort av ressigören(stavas nog inte så..)tycker jag!!

Det negativa med filmen var att Edward såg ut som en potta i hans bröllopsfrisyr.Tyvärr.Det ska vara wild,crazy och gingerbronsfärgat,nu var det...inte lika awesome.Men bröllopsscenen var bland det vackraste jag sett,inte ett öga torrt!!

I bussen på väg hem efteråt så kom jag och Rebbis fram till detta:
Rebbis tycker om killar med snygga händer.Jag tycker om vargar.
(observera:ej Taylor Lautner,VARGAR,jag satt med telefonen och fotade Jake-vargen halva filmen,GUD VILKEN SNYGG VARG!!!!)
Jacob Black as Wolf
Google^^ ger inte rättvisa!!!

Okej,jag kanske var orättvis,i mitt huvud hade han slickat det runt öronen.....var inte så farligt faktiskt...


ÅÅÅÅ vad  jag älskar den filmen♥
Åsikter av ett Twilightfreak!Gud var fånig jag är!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback