Det finns bra dagar och det finns väldigt bra dagar.

Jahapp,efter denna dag är jag omtalad Teknikare...Tydligen har lärarna där snackat om mig!En gubbe som hette Olle sa något i stil med ''jaa jag har juh hörtalas om dig''.....hehehhehe....

Idag har jag stoppat handen i flytande kväve,fått se en 3D-maskin(♥♥♥♥),fått min lunchbricka uppäten av en maskin,blivit tilltalad bitch,slav och pucko av min pojkvän(..detta sved och jag hoppas du skäms)Och det är bara på förmiddan!!

På eftermiddagen gick jag och Isak runt en aning på stan och efter nogrann övervägning(gått runt på alla skellefteås konditorier)(i centrum)gick vi på Stigs och jag avnjöt av beskvietrudelluttandejsan medan Isak fick den inkladdad i ansiktet(som hämd för de tidigare smeknamnen) och efter detta trallade vi runt en aning till....på bussen hem hoppade jag av två busshållplatser tidigare eftersom jag var 100%säker på att jag skulle somna om jag inte kom ut i det fria.

På tal om det fria,det ser ut som om det blir vinter iår också?Iallafall om man nöjer sig med tio minuters yttepyttesnöfallet på torget.JAG ÄLSKAR DET FÖRSTA SNÖFALLET!!! Isak ''frös röven av sig'' men jag var lycklig!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback