The paitriots

Godmorgon Kerstin!
Idag har jag varit på Hufvudsaken för att få min flottiga potta friserad av världens gulligaste frisör som hette Karina.Hon är rädd för varulvar och sin egna handske i bakspegeln,men jag sa att hon skulle tänka på Taylor Lautner när hon trodde hon hörde en varulv.Jag skrattade hela tiden,ett under att hon inte klippte mig i örat eller något annat tragiskt....Hon var jätteduktig,hahaha ååå vad gullig hon var!!

Nu på kvällskvarten han jag varit på Grottan med Rebbis,Josse och Danil!!Josefin ska vara mig evigt tacksam eftersom jag gav henne ett jättefinr armband som jag knöt med kärlek,pärlor och en liten bit av polen♥Som tack för detta fick jag två slag på låret och en Pezbit.Kärlek.

I mitt liv står jag inför ett dilemma.Min stickade tröja blir alldeles för stor.Borde jag 1.dra upp hela tröjan eller 2.köpa eget garn för massa pengar och spara den jag redan har...?


Randombilder från min kamera.

Kommentarer
Postat av: alice

jag har ingen aning om vad du ska välja i ditt dilemma men du MÅSTE berätta vad du valde sen, nyyfiken!

2011-11-18 @ 16:16:55
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback