Spelar ingen roll om du bor i slott eller koja,här i norrland äter vi flingor med spillolja

Hejhejhallå pingis!
(ALLTSÅ ursäkta mig men Elin ger mig uttryck som jag bara inte får ut ur huvudet,hejhejhallå pingis,han ser ut som en sexig sportkille,skogsbabes osv...ELIIIIIIN)
Ikväll ska jag till Torgny Agnes för att få in the christmas feeeeling genom att skapa ett otroligt och fantastiskt konstverk.ETT PEPPARKAKSHUS 4 THE WIN!!!Fast igentligen är det jag taggar mest pepparkaksdegen,julmyset,många skratt med finaste Agnes och min saknade Toblerone jag glömde hos henne förra gången jag sov där.....

Jaheltklart,förra årets kreationer.Oja.Jag failade lite med tornet på den högra,en aning sne,men blev fin ändå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback