Sólo de que habla tú cuerpo



Mornin'!
Till idag har vi lite läxa.Och med lite läxa menar jag att vi har so-förhör på två små blad i ordförklaring till idag,
dubbel spanskaläxa till idag och spanskaprov på onsdag,matten måste jag komma ikapp typ fyra arbetsområden
 till nästa vecka då vi har matteprov och jag är inte klar med en kemi-stencil som skulle vara klar i fredags.Något mer..?Inte nödvändigtvis,men att sticka är juh alltid en prioritering;)

Juste,alla som sitter och funderar ''hur gick det igentligen för Elviras idrottsomdöme??''
(det KAN finnas människor som vill veta det..)
så kan jag meddela att jag har starka misstankar angående en
maskopi mellan Anders(gamla gympaläraren) och Daniel(nya) eftersom de klagar på samma sak,även fast jag
har varit en EXEMPLARISK idrottsnörd på gympan.
Du behöver lita på digsjälv och satsa,du kan!
Detta är ett fint sätt att säga:
Även om du gör allt HELT fel så är det underhållande att se dig försöka.

Jag skänker nu en fridfull tanke till Frida som just nu sitter på bussen på väg till skolan och har
troligtvis suttit där ett tag
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback