MiniHitler......

Hejhopp!
Idag har jag hafft en jätterolig dag med laget på Boda boooooo från klockan tolv till fem,och efter det träning till klockan halv nio,jättekul!!Mitt lag kom tvåa av vårat lag...hehe.De tre vännerna och hunden!!!!Vi klarade alla bodaborgs banor förutom highway där vi kom till fjärde rummet,surt sa räven men himmel vad duktiga vi var!!Träningen var också riktigt rolig,däremot fick jag veta att jag
1.går som en anka när jag vänder bygg,
2.passar med jättemycket inlevelse och
3.kastar som om jag var döende samt fångar MYCKET förvånande.
Frida och Josse satt idag och hade lite för mycket fritid tycker jag-.-

Byggen kändes bra idag,jag har som vanligt problem med räkningen,men det kanske kommer efter ett tag....Är otroligt tacksam till laget som hjälper mig!Jag har som vanligt hemläxa att bära runt skor,känns lite udda.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback