Min dröm inatt.

Inatt var jag i ett sällskap med folk med ''superkrafter''.Personligen kunde jag höra folk på jättelångt avstånd.Vi gick in på en lagerlokal och vi upptäckte att vi var förföljda.Hyllor började att bli väggar och golvet fylldes långsamt med vatten.En efter en dog mina vänner och jag var jagad ensam.Jag hade en kille jag var tvungen att hitta och få med honom ut,det var det viktigaste av allt.Jag bara KUNDE inte lämna honom där,även om han skulle vara död.

När vattnet var så högt att man var tvungen att simma hittade jag honom,han satt fast under vattnet och kunde inte andas.Jag kunde höra att det kom någon närmare och närmare,och jag var tvungen att få honom därifrån.Vi blev ''beskutna'' av ''power'' och han sa åt mig att jag skulle lämna honom.Sen dog han.

Jag flydde,men han som förföljde mig kunde färdas jättefort,jag tror att han transformerade sig.Tillslut var jag inträngd i ett hörn och min förföljare kom runt hörnet.(Jag var dödsrädd!!!!)

Vattnet försvann och jag blev jättedåsig och satt fastkedjad i väggen.Han föklarade att han kunde få folk att se vad han ville,och att detta gjorde dom tokiga och lydiga ''som väldresserade labradorer''.Jag skrek åt honom och slet i kedjorna.Vattnet kom tillbaka,jag kunde inte andas och han vände sig om och gick iväg för att lämna mig att dö.

Oooooooo,scary!!!
Tänk vad min hjärna jobbar,kan jag inte få drömma om något trevligt istället?Det jag är som mäst rädd för förutom sk flares är just vatten,så varför drömmer jag alltid om vatten?Om det nu utspelar sig i mitt huvud,borde det inte vara lite mer.......rosa?Och torrt?

Att jag part to part inte kan andas i mina drömmar kanske borde säga mig att jag inte ska sova UNDER mitt täcke....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback