Just let your body talk


Nu ska jag snart dra på Balder för att kolla lite till på no-linjerna.Jag försöker övertala migsjälv om att jag inte ska gå estetisk musik eftersom jag har typ ETT yrke jag VILL bli efter det,och det skulle vara musiklärare.Men nu har juh jag det inte lika lätt som alla andra med dendär instrumentdelen...Jag kan juh som inte göra olika saker med händerna och fötterna(ganska opraktiskt av mig att gå cheerleading..)och detta gör att jag itne kan spela ett ENDASTE trumkomp och ser väldigt handikappad ut när jag ska spela piano.....

Så nu ska vi se vad teknik har att erbjuda,ifall jag har förstått det rätt så får man använda händerna lite mer på teknik än på natur?Esta es corecto?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback