Fucked up

Är livet en lögn?Finns det en omstart?Tror ni att vid döden får man ett nytt liv?Är dethär då min första kropp eller hur många gången har jag dött?Hur många gånger gav jag upp?

Har jag levt i framtiden?Är allting jag gör redan uträknat av någon högre makt,är jag en marionett?Är alla mina tankar någon annans planer?Har jag ett högre syfte?Är jag ensam i världen eller är vi alla enskilda sinnen?Och om jag misslyckas?

Är allas reaktioner ett utlopp av vad jag gör eller är mina handlingar förutbestämda att matcha folks begär?Är känslor något som bestämms individuellt eller väljer känslorna dig?Är fantasi en inblick i hur världen kan se ut om vi tillåter det?

Är jag ensam eller finns det fler?



Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback