Festizaalice.blogg.se

Godmorgon!
Nu på morgonen ska Josefin komma hit och vi ska baka lite till ikväll.Jag kommer äta middag med min släkt,mina kusiner Alice och Esther och faster Maria har kommit hit upp till de vilda skogarna från stockholm,synd att deras första dag i buchen ska vara så grå,igår var det juh ganska bra väder....Jag har saknat dom massor,dom är som två små gullknippen bägge två♥Alice och jag har varit ''barndomskompisar'' hela livet(nehäääää) och vi är bästa vänner sen länge!...typ!!


Sen har vi varit väldigt lika varandra när vi var yngre,inte så konstigt när min pappa och deras mamma är tvillingar!!

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: Vet inte riktigt,någon från umeå:)

2011-11-04 @ 12:45:08
URL: http://baraomellen.blogg.se/
Postat av: alice

ooost! jag har värstabästasötisötaste bilden på oss, tar med den till jul så får du se :) <3

2011-11-07 @ 22:23:42
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback