And her name shall be....dramaqueen.

Under dagen idag var jag med mina älskade kusiner Alice och Esther hos min underbara urgulliga farmor.Jag har inte så många bilder på min farmor,men hon är en såndär människa som man bara vill krama jättemycket,sen är hon jättepigg för att vara 79,hurtig liten tant i en bärplockarbil!!Idag hade hon bakat något som hette Jitterbugg,min nya favoritkaka.Tänk dig de två godaste sakerna du kan komma på(småtomater och vit toblerone) maräng och smörig smördeg BLNDAT I ETT!!!Lycka alltså!!!!!



Efter denna jättemysiga förmiddag(vet inte vad som är förmiddag och eftermiddag,men eftersom detta var innan middagen så kallar jag det förmiddag)med mina otroligt saknade kusiner så hade jag träning,var jätteroligt idag,synd bara att jag sa vara en sån lipsill men ni ska se att även detta ska ordna sig tillslut!På tisdag ska vi ta måtten till dräkterna,jag är himla nyfiken på hur dom kommer se ut eftersom vi ska inte få se dom fören (ej båtdel)dom har landat här,det är bara Johanna och Jennifer som vet hur dom ser ut...men dom ska tydligen ha...rhinestones..?hette det så?på,hehehehehe.....happiiiii!!


Kommentarer
Postat av: alice

och jag fick inte titta på skuttiliskuttet....

2011-11-07 @ 22:20:04
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback