hehe

OMG ni kan inte fatta så kul jag har hafft,jag och Josse for då alltså till kroksjön och har sovit i byastugan med Isak och Kent.Fast först bastade vi,HAHHAHA fy sate så kul dehär har varit.Sen var vi alltså i denhär byastugan som i övrigt var typ lika stort som våran nedervåning om inte större.Vi kolla på massa film och jag och Josse somna typ på en gång medan killarna tyckte vi var asfåniga som somna så tidigt.Typ.Jag sov juh,jag har bara hört smådravvel.

Vi vaknade allihopa ungefär klockan 9,nu på morron(HAHA jag är juh helt lost,klockan är juh fanimig 7??)Har vi typ sovit och städat,hahah i typ flera timmar?Bilderna är typ alla tagna av Josse














(tror kent tog dehär bilden)
Visst är Josse duktig,hon mixtra lite med min kamera och hittar funktioner som jag aldrig hittat:]Nu måste jag drajva till Jossan innan hon får dåndimpen,hojjhojj!

Kommentarer
Postat av: elin

AHHH ELVIRA...det är inte isak som ska pussa dig, utan jag:(:(:(:(:(: ledsen jag blir

2011-05-07 @ 20:17:52
URL: http://eleppiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback