Brb=breakfast

Hejjjjj!!!
Tänkte nu försöka få igång bloggningen igen,har tagit det ganska slappt senaste veckan elr vad det har blivit..?lMen vi kör nu en liten radda inlägg som skulle kunna varit inlagda tidigare...fattar ni?

Vi börjar med att berätta om min fina lilla vecka:
I måndags for jag till Isak som bor mitt ute i öknen.Lyckades hamna på rätt ställe genom att småsnacka med Torsten,trevlig prick dära!Vi hade jättemysigt (jag och Isak,inte jag och Torsten...)(och jag vet inte men jag hade det då iaf bra..hehe),såg film ochjag lyckades se min tredje hela skräckis!!

I onsdags vette tusan vad jag gjorde då...månste kika smshistorik,hehe.JUSTE jag,Josse,Maja och Rebbis fotade Maja och Josse,Blev himla mkt roliga oseriösa bilder men oxå mkt fint,några av dom:












Några ''gruppbilder'',dom känner jag att jag kan lägg aut nu för att jag är ansvarig för dom.Maja och Josse kommer senare!

I fredags jobbade jag hos Pairat till 7,efter det for jag och Isak och såg Fast Five,bra film btw.Sen regnade det massor...

I lördags for jag,mi madre,el hipopótamo musculoso(Arvid) och lillfjärten Sixten på stan,fast Arvid lämnade vi föresten på träning..Sen jobbade jag till 7,sen for jag till Emelkamel och krashade där!Iaf vart det dessa inköp:


Tapigt^^

I söndags for jag och Emelie för ett snabbt besök med gud,elr en timme då.Sen lunchade vi och sen hade jag cheeruppvisning kl2,kl3 jobbade jag igen hos Pairat.Morsdag!!

I måndags fyllde jag 15!! Skriver om det senare oxå,men några fina små grejjer jag fick var min smurfräser,en jättefin bild av Vickisgubben och jättesöta grejjer av fastrar och mostrar!Ni får se senare(A)Sen på kvällen tog tjejerna mig på kanot så hade vi födelsedagsfika där,hur mysigt som helst!Älskar mina vänner♥

Hektisk vecka kanske?Jopp,de tyck ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback