omg I'm so bloging this

Okej,för er som ville veta det så skrek jag nyss för att en kudde ramlade på mina fötter.Hm.

Isak Wallmark(addera ett jävla om ni känner för det,det händer att jag gör det,varför gör jag det?Det låter juh inge fint)har varit här idag.For just,men vadå,jag tror han var sugen på chinamat...?HAha,hehe,herregud-du kan kalla mig isak.Ursäkta mitt sludder.Ni vill väll inte höra om mitt sludder,ni kan lyssna på det hela min klass får höra hela dagarna.Typ hela världen hör när jag lyssnar på musik.Jag gillar när det dunkar i öronen:]Lite musik i mitt liv som dunkar ganska skönt:


Promise me-Dead by april


Practice makes perfect-Cute is what we aim for


Poison-All time low


Curse of curves-Cute is what we aim for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback