Jag gillar vad som står under mitt namn.Ditt också.

Idag har jag och MAjseeeN kollat på musik på estetiska,helt awesome linje för moi.Faktist helt AWESOME dag,fick träffa Isak idag igen och ja ba iiiiklapklappklappklapp.Sen nu på kvällen har jag jobbat hos Pairat,ALLA SKA KOMMA OCH KÖPA THAI IMORRN.Bara så ni vet.

Just nu sitter jag i paltkoma efter typ två liter jordnötsås....Fy attan så gott.Nu ska jag hitta på något trevligt i livet,kanske att jag ska...Ja,mina planer är för tillfället totally unplanerade.Hur trevlig är min blogg för tillfället?Typ lika rolig som en tandborste i anuset.Och för alla er som ville veta det så är inte jag en sån som uppskattar en tandborste i mitt anus.Jag har satt mig på en en gång.Nejdå jag driv ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback