HELVETE måste tvätta bort sminket och sen var man osminkad:PPpäpppPpPPPp

Jag sög på att göra fula P-gubbar...i fredags(igår,jag är TOTALT dagavill)var min och Josses plan att bussa direkt till kroksjön efter skolan,så jag tog med kameran till skolan.Jag tänkte att jag kunde visa hur våra idrottslektioner såg ut,jag är inte med pga problem med stortån.Ville bara att ni skulle tycka synd om mig.


Vi börjar allihopa med mycket ansträngande uppvärmning med fotboll med en basketboll.Soffan och Elin demonstrerar.



Vi fortsätter med Michel Jackson-liknande moves som utförs med mycket spända armar för bästa resultat.Rebecca.



Lätt frammåtstupa sidolandning demonstreras av Sara,Lollo och Sofia



För att inte utmatta oss tar vi en snabb powernap.Lollo,Elin+Soffan,Rebb och Sara







Denna träningstyp kan ta kol på många av oss och vissa klarar helt enkelt inte av pressen...Jennie och Lollo





Rebb tar timeout,har något mellan tänderna.Okänt ben,Soffan,Elin,Rebb och Johannes



Anton tar till extra utrustning och tar till ett svanhopp,Elias



Här därimot har vi helt spårat ur,VAD HÅLLER REBB PÅ MED? Fixa håret på träning,huvva ligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback