Hatar att hata.

Haha,sitter och läser om kroppsspråk,tycker att det är grymt intressant!Jag är lite muppad,jag tycker att det är askul med tråkiga saker,kroppsspråk,noveller,när jag var liten mindre brukade jag slå upp folk i telefonkatalogen....?
Några himla roliga grejjer jag hittade var iaf

En kvinna blottar den vita delan av vristen när hon är intresserad

Kvinnor blinkar tre gånger så mycket som män när de är nervösa

En man som tittar på en kvinnas läppar föreställer henne naken

Man berättar omedvetet för den andre när den ska tala och knipa käft med hjälp av blicken.

När man vill att någon ska hålla sig på avstånd skapar man bariärrsignaler,ex gömma sig bakom mammas ben elr att hålla en hand elr arm framför oss.

Om någon snygging närmar sig kan man rycka på axlarna,kvinnor kan även lägga huvudet på sned(biologer kallar detta The cute response)

Okej,det finns mycket som skulle kunna stämma,men helt ärligt tror jag inte direkt på att någon som kollar på dina läppar föreställer dig naken....?
En form av övertydligt kroppsspråk...

Kommentarer
Postat av: eemelie

tack vännen<3

2011-05-04 @ 22:54:25
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback