Håll för öronen och knip käft.Du stör.

Lyckades just frakta grabbarna till bussen,vi vart inte så många som planerat,vi fick inte vara så många i lillstugan,så Maja kunde inte vara med,Kent va tvungen att fara hem och jobba nu på morronen och kunde därför inte sova med oss,Rebban kunde inte somna,gick på promenad mitt i natten och hamnade hemma så hon sov där...

Detta gjorde att det bara blev Alle,Josse,jag och Isak.Vi har hafft brutala problem med värmen med ett fönster och en värmefläkt utan element.Det slutade VÄLDIGT varmt.

Otroligt kul,sen nu under dagen for Josse och Rebb till Rebbans padre,så jag och grabbarna käkade thai till middag.AWESOMEEEE

Nu ska jag ta en dusch,ska kolla om bilderna blev någe bra för då kommer lite bilder sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback