Hade gud velat ha mig snygg hade jag varit det

Gomorron livet!
Idag är allt bara askalas och jag mår prima,tackar som frågar.RebbisRebban kommer snart i flygande fläng med sin moder och vi ska drajjva till stan för att inhandla nödvändigheter.Tjejiga nödvändigheter.Elr iaf nödvändigheter för mig...JAja,nog om det

Idag tänkte jag beskriva vårat väder och här i ursviken skellefteå ser det ut att vara en molnig,skum,grå och bistert tråkig dag.Men icket!Jag och Rebbster kommer flänga som djur och ha trevligt ändå,vill ni kan ni juh hälsapå på stan en sväng,men nu ska jag,tja,jag vet inte riktigt,ta mig en smörgås,leva livet,rädda livet på de stackarna som skulle svimmat av själv anblicken av mig....

Men jag ska lämna er med ett trevligt ord:Bikini.Bara känn på det.Bikini.Så många ii och det har en så trevlig innebörd.Bikini.Känn hur det rullar på tungan.


Vi tar en gammal arkivbild för att liva upp det hela.Mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback