Som en sjukdom















Kom just på det att allt ni får se i denna blogg är typ Josses vackra tryne,hahah men seriöst,typ 60% av alla bilder jag tar är på josse,jag lovar..

Just nu sitter jag och läser om moppar,fattar inte mkt men jag är glad ändå!Jág skulle vilja efterlysa lite folk föresten,jag skulle behöva någon som vill åka karuseller med mig nu på stadsfesten,någon som vill göra ny design åt mig,någon som kan lära mig om vägskyltar så jag klarar moppeproven och så,någon som kan städa mitt rum eller jobba som städerska hos mig,någon som kan klippa mig fast det kan jag juh fixa..min superhjälte till kusin...behöver jag något mer..?Någon som vill klia mig på ryggen!

Kommentarer
Postat av: aggelito

jag vill klia dig på ryggen<3<3<3<3<3

btw, vars är det där telefonsamtalet?:O

2011-06-30 @ 22:10:41
URL: http://mollyagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback