fotnot¤

Troligtvis vet alla mina läsare att jag INTE tycker om när folk knäcker med fingrarna,det vet iaf alla i min omgivning.Killarna i klassen vet då iaf det,så dom sitter och knäcker sig hela dagarna i mitt ansikte och jag VET att man inte ska bry sig för då brukar folk sluta,men nu fungerar inte detta för då får jag något sorts utfall.

Fatta så mkt man kan knäcka som bara låååååååter så äckligt...Fingrar,tår,nacke,knän armbågar osv.Ryggen klarar jag galant,den är skön att knäcka...

Men nu var det iaf så att Edvard helt klart var tvungen att ''uträtta vissa behov'' genom att knäcka fingrarna och sedan knäcka tummen medans han lägger den bakom handen.Haha,jag fick värsta utbrottet på honom och stog typ och hoppade och slet i han medans jag typ störtflänna.

Som hämd fick han en smäll över kinden.Fy och FAAAAN vad äckligt det var....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback