cyprus-uppdate!

hej livet i norrlands alla skogar,idag har jag bränt fötterna!!jag älskar det!!Kommer hem natten mellan söndag och måndag,folk som vill komma och titta på mina bruna händer tar jag emot klockan två.

Jag har jättemycket att berätta om,men vi tar det när jag är hemma,nu vill jag bara tänka på typ sånna stora problem som...ajj jag kliade mig på min solbränna eller hur ska jag kunna äta chips med mina blöta fingrar?

Känns som att jag just kom hit,jag hittar knappt till mormor och morfar,men sen är juh mitt lokalsinne lite sådär..Jag planerar att smugla med lite cypern-stuff till swe,typ som lite plantor,ett gäng colaburkar och typ ett hav eller så,vattnet är helt grönt här btw och sanden är vit,det är precis som man vill ha det!Jag har sett en ascool fisk för alla som ville veta det,det finns typ gäddor med nos och massa platta blå med gula ränder på,det är bara så vackert!!

Iaf,nu måste jag sluta nojja på,snart ska vi ut och äta och mit internet är nästan slut,hoppas alla hade en bra skolavslutning och att sommarlovet börjat bra,bra väder,men inte lika bra som vi har här,MOHAHAHAHAHAHAHAH

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback