linus har rätt,pinnen oxå....

Man kan juh gott och väl säga att jag tog en liten sovmorron idag,till halv två faktilistiskt.Sen blev dagens planer kapoff pga sjukdom,!!!krya på dig linus!!!...undra vad jag ska göra idag då....?Folk som kan komma på något vettigt kan juh messa mig,söka upp mig,ringa mig,msna mig,skicka en brevduva,kidnappa mig osv ni fattar galoppen.Meeeeeen (vi behåller din plats i kön) nu ska jag skutta iväg till kylen och ta mig lite juice!

Ännu en dag på Elviras matblogg.



Jag skulle kunna berätta om mina matskills i timmar,men så kul ska vi juh inte ha det,för som sagt:juicen kallar

Kommentarer
Postat av: eemelie

haha nej, de är jag som har tagit den, i gargnäs faktiskt:)

2011-01-09 @ 15:28:28
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback