ajjm ån de bajjk!!

Asså idag hade jag som bestämt mig för att ha en riktigt bra dag,så nu har jag hafft en riktigt bra dag!Viljestyrka ni vet ;)Förutom när jag aggra lite på Josse under lunchen..Och Rebecca som tog mobben.MEN ANNARS!Hehe,och sen på svenskan satt jag och Sofia och fundera lite på allt möjligt,och det slutade med dessa två faktorer:

1.Sofia har låg blodcirkulation.Jag kommer med förslaget att hon ska slå sig själv på händerna.Hon sätter igång och aploderar mitt i lektionen.Hahahaha.

2.Jag och Sofia diskuterar håriga armar.Sofia blir jätteglad och börjar klappa sin arm.Det slutar med att vi båda sitter och säger-klappa kissen,fiiin kisse!

Dagens höjdpungt.Fast det finns fler moments från idag,som när

Kicki sa åt axel att han inte får säga åt Anton att han är ful.Då säger han i stället-jag känner ingen attraktion av Anton.Det finns nog inte så många som gör det.

Elr

När Josse sitter och gör värsta tolkningen av nån söt liten turktant,hon klagar på svenska tjejer och eiffeltornet,hysteriskt...

Elr

När Elin fick för sig att ge mig 10:- för att jag skulle ställa mig mitt i matan och dansa till mikrofonkåt..Jag var på väg att göra det,men då slutade låten :(Jag fick då bara 1:- av Maja som tröstpris...(Y)



Jag slänger in en bild på sylt oxå,lyxigt va???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback